CELEBRACIÓ CARNAVAL A PRIMER CICLE

Els nens i nenes de primer cicle vam sortir d’excursió el dia 16 a celebrar dijous gras. Vam anar fins al Parc de l’Estació i allà vam fer un esmorzar especial. La truita, la botifarra i la coca de llardons en van ser els protagonistes, tal com marca la tradició.

A la tarda vam estar treballant a l’escola i mentrestant estàvem ben concentrats i concentrades van venir els comissaris del Rei Carnestoltes amb la seva gresca i xerinola. Ens venien a donar les consignes que el Rei Carnestoltes ens havia preparat.

El text deia el següent:

• El dimarts si voleu venir nedant, posa’t un complement de bany.
  • Si dimecres voleu gaudir, amb un pentinat divertit haureu de venir: trenes, monyos, colors i si voleu també unes flors.
  • El dijous del llit a l’escola vindreu amb el pijama que portareu.
  • El divendres tot posat perquè el Carnaval ha començat!

I així ho vam fer, cada dia vam anar a l’escola disfressats i el divendres a l’hora del pati un gran ball vam celebrar amb la presència del Rei Carnestoltes com a amfitrió de la vetllada.