PROJECTES D’INNOVACIÓ

Implementació del programa “Sigues tu” del Dipsalut.

El primer objectiu de l’escola recollit a la Programació General Anual de centre és “Millorar la convivència entre iguals sector alumnes, a través de l’educació emocional, les habilitats socials i l’educació en valors”. Per poder assolir aquest objectiu, el centre implementa a educació primària el programa “Sigues tu”, dissenyat per entrenar les habilitats per a la vida dels infants.

Les habilitats per a la vida són destreses psicosocials que potencien la capacitat de resoldre problemes o de gestionar les emocions, complementant i optimitzant la intel·ligència i els coneixements.

Desenvolupar aquestes habilitats és clau per prendre bones decisions en matèria de salut i per afrontar de manera positiva els desafiaments de la vida quotidiana.

El programa pretén desenvolupar les habilitats psicosocials dels infants (comunicació interpersonal, presa de decisions, pensament crític, autoestima i control intern…) perquè a través de la pròpia regulació millorin la seva capacitat d’afrontar els desafiaments de la vida quotidiana.

Trobareu més informació en l’enllaç següent:

Implementació del programa “SALT”