CELEBRACIÓ 10è ANIVERSARI DEL CENTRE

Ara fa 10 anys, l’escola Puig de les Cadiretes acollia les famílies i els alumnes de la comunitat educativa del Col·legi Ntra. Sra. del Carme, en unes instal·lacions escolars d’excel·lent disseny i construcció. Aquest acolliment suposava tot un repte per a l’equip docent inicial… Llegeix més»

FEM MATEMÀTICA VIVA!

Un dels projectes d’escola és “Matemàtica viva”. Les matemàtiques es duen a terme d’una manera vivencial, comprensiva, respectant en tot moment els quatre eixos que guien aquesta pràctica: vivenciació, manipulació, simbolització i abstracció.
A P4 hem treballat les classificacions i les seriacions amb elements naturals de… Llegeix més»

CHRISTMAS SONGS

Christmas is coming! Boys and girls, let’s practice the songs we have been learning for the festival. Here you have the videos. Sing and enjoy!
1st grade

2nd grade

3rd grade

4th grade