VOTACIONS ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El dilluns, 28 de novembre, es van realitzar les votacions per escollir les dos vacants que hi havien al consell escolar al sector de pares i mares d’alumnes. A arrel d’aquestes votacions van sortir escollides les següents mares:

• Mª Victòria Braceros.
  • Cristina Olmo.

Volem agrair la participació d’aquelles persones que vau venir a dipositar el vostre vot, a les candidates, al Gabriel Álvarez, secretari de la mesa i al Javier Casaban, vocal titular.

El 12 de desembre es celebrarà la sessió de consell escolar on es constituirà el nou consell escolar.

Escola l’Olivera.

img_20161128_153222_opt2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *