Llibres de text

L’escola ara fa tres anys ens vam iniciar en una transformació metodològica cap a un enfocament globalitzador que ha implicat introduir molts canvis en l’organització del centre i de les aules.

L’equip docent vam decidir que volem ser una escola que fomenti una metodologia que potenciï estratègies d’aprenentatge diverses a tots els nivells, que renovi la figura del mestre  com a transmissor de coneixements i que converteixi l’alumne en l’autèntic protagonista del seu aprenentatge.

Això ens ha portat a decidir que a partir del curs 2022-2023, tota l’etapa de l’educació primària, deixarà de treballar amb llibres de text per poder treballar amb un material propi, elaborat per l’equip docent dels diferents nivells i, sobretot, amb una personalització dels aprenentatges segons el grup-classe i les seves necessitats. No obstant això, a les àrees d’anglès i medi comptarem amb el recurs del llibre.

• Àrea de llengua anglesa: editorial Richmond PROJECTE GO!
  • Àrea de medi: quaderns de l’editorial Santillana.