L’OLIVERA A CASA

FAMÍLIES, CONTINUEM AL VOSTRE COSTAT

A continuació,  trobareu les propostes que us fem l’equip de mestres. Si cliqueu a sobre del nivell educatiu, us portarem a la web amb les recomanacions.

SANT JORDI “CONFINATS”

Aquest any, la nostra escola, per primera vegada, no es pot vestir de verd, de groc i de vermell. No sentirem el bullir dels alumnes i famílies amunt i avall amb llibres i roses.

Però, una vegada més, tot l’equip humà us volem felicitar aquest SANT JORDI diferent amb una llegenda molt i molt especial.

“Passarem junts, un Sant Jordi diferent,
amb l’aneu de la nostra gent
confinats entre quatre parets.
Junts, sense roses al carrer
però amb un llibre molt potent
que avui porta per nom:
TOT ANIRÀ BÉ”

(Cançó solidària UN SANT JORDI DIFERENT)

#L’ESCOLAL’OLIVERAESQUEDAACASA

Hola a tots i totes!!!
Avui, l’equip de mestres, personal d’administració i serveis i coordinadora del servei de menjador escolar hem volgut donar-vos una petita sorpresa.
Hem preparat aquest video amb molta estima i alegria, i esperem que el gaudiu tant com nosaltres ho hem fet pensant… Llegeix més»

COLÒNIES 4t i 5è

Els nens i nenes de 4t i 5è ja han arribat al seu destí. Els hi esperen tres dies d’aventures i d’esquí. A passar-ho bé!

III JORNADA DE BRICOFAMÍLIES

El passat dissabte, 28 de febrer, vam realitzar la III jornada de bricofamílies. Pares, mares, alumnes i mestres vam millorar espais, vam construir i dissenyar jocs i moltes altres activitats. Va ser un gran dia!

III Jornada de bricofamílies

FRUITA A L’ESCOLA

Un any més, a l’escola, participem en el pla de consum de fruita i verdura a les escoles, amb la finalitat de potenciar accions que afavoreixin la salut dels nostres infants.
Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, ens arriba fruita i/o verdura… Llegeix més»

DIA DE LA MÚSICA

Per commemorar el dia de la música, avui hem rebut als alumn@s, com no podria ser d’una altra manera, amb música. Hem escollit la cançó “La Vie En Rose”, d’Édith Piaf.

CASTANYADA 2019

L’INSTAGRAM DE L’ESCOLA

Aquest curs estrenem Instagram a l’escola. Us animem a seguir-nos per estar informats i veure algunes de les activitats que realitzem. Si cliqueu a la següent imatge us portarà al nostre perfil. També podeu visitar els blocs dels diferents cicles que trobareu a la part esquerra d’aquesta web.

BENVINGUDA

L’equip docent de l’escola l’Olivera us dóna la benvinguda i us agraeix la vostra confiança a la tasca educativa que any rere any porta a terme. Així mateix, us convida a participar i col•laborar activament en el projecte de la nostra escola.

L’escola ja llueix ben maca per esperar als alumnes el dijous dia 12.

CANTÀNIA 2018-2019

Ahir, dijous 6 de juny, els alumnes de 5è de la nostra escola, junt amb altres escoles de Catalunya, van oferir un magnífic concert a l’Auditori de Barcelona. Ens van posar els pels de punta! Enhorabona per la feina feta.