SIMULACRE D’EVACUACIÓ

Avui, dimecres 30 de novembre, hem realitzat un simulacre d’evacuació de l’escola per a unimage2_opta hipotètica emergència interior. Tot el personal docent com el no docent i l’alumnat hem sortit disciplinadament de l’edifici seguint el protocol d’actuació i ens hem dirigit als diferents punts que teníem establerts.

El Pla d’Emergència s’ha activat a les 10:15 hores, i un cop recomptats tots els evacuats i amb la seguretat que no hi ha quedat ningú a l’interior de l’escola, s’ha donat per acabat aquest procés, tornant a les aules per continuar les activitats previstes amb total normalitat.

L’aplicació d’aquest pla persegueix una triple finalitat:

1. Garantir al màxim possible la seguretat dels usuaris de l’escola.

2. Potenciar la coordinació amb els diferents plans d’emergència territorials (policia, bombers…)

3. Fomentar en els nostres infants l’adquisició d’hàbits preventius i d’autoprotecció.

L’evacuació d’avui ha estat tot un éxit. El centre ha sigut evacuat en un temps rècord. ENHORABONA!!!

image5_opt