Sortida a Granollers

El passat 28 i 29 de novembre els alumnes de cicle inicial van fer una sortida a Granollers. Van visitar el museu de Ciències Naturals “La Tela” –un centre d’investigació, documentació i difusió de les ciències naturals- i el taller de capgrossos i gegants Sarandaca. Al taller van ensenyar als alumnes com es feien els gegants i els materials que s’utilitzen. De les mans d’en Ramon Aumedes n’han sortit centenars de gegants, capgrossos i dracs que surten a moltes festes. Per acabar, els alumnes van fer un cercavila.

Una sortida molt interessant i divertida.