Programació d’activitats

Celebracions escolars:

• CASTANYADA: 30 d’octubre.
  • NADAL: 22 de desembre
  • DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU: 29 de gener
  • DIA MUNDIAL DE LA POESIA: 21 de març.
  • SANT JORDI: 23 d’abril. Ho celebrarem el dia 22 d’abril.
  • COMIAT DELS ALUMNES DE 6è : 22 de juny
  • SETMANA CULTURAL: Sobre la 1a setmana de juny i el tema queda per concretar.

I dins de l’àrea d’anglès:

• HALLOWEEN: 30 d’octubre.
  • PANCAKE DAY: entre febrer i març (a concretar).

Activitats organitzades pels Serveis Educatius:

• Teatre en llengua anglesa : 11 de març a Gandesa.
  • Mostra de Teatre Escolar: de l’11 al 15 de d’abril a Corbera d’Ebre.
  • Programa ” Coneix la Terra Alta”:

Ed. Infantil: 20 de maig al Pinell de Brai.

C. Inicial: 27 de maig a Horta de Sant Joan.

C. Mitjà: 29 d’abril a Gandesa.

C.Superior: 13 de maig a la Fatarella.

Altres activitats :

Sortida al teatre d’Ed. Infantil i C. Inicial: 10  de maig a Reus, veurem l’obra ”L’Aneguet lleig”

Sortida de C. Mitjà i C. Superior : 11 de novembre a Barcelona, veurem el musical “Maricel”.

Durant el curs els/les mestres tutors/es us lliuraran la informació de les sortides programades per al curs escolar.

Cal fer l’ingrés corresponent per caixer automàtic. Recordeu posar els noms i cognoms de l’alumne/a. Cal lliurar al tutor/a l’autorització degudament signada i el comprovant del pagament en el termini indicat.

Per a poder assistir a les activitats fora de les instal·lacions escolars, els pares i mares hauran de signar les autoritzacions corresponents.

Davant qualsevol dubte o problema s’ha d’informar al tutor/a abans no acabi el termini de la sortida.