Horari i calendari

Del 13 de setembre del 2018 al 21 de juny del 2019

Matí: 8:55h a 12:30 h

Tarda: 14:55h a 16:30h

• Aquest curs les entrades al centre seran relaxades, fet que es veu reflectit en els 5 minuts abans de les 9:00 i els 5 minuts abans de les 15:00 presents en l’horari.

Jornada intensiva:

De 9:00h a 13:00 h.

El 22 de desembre de 2016 i del 5 al 22 de juny

Suport Escolar Personalitzat (SEP)

Es realitzarà:

Dilluns, dimarts i dijous: 5è i 6è

Dilluns, dimarts i dimecres: 3r i 4t

Dilluns, dimecres i dijous: 1r i 2n

El Suport Escolar Personalitzat és un recurs de millora que s’emmarca en el conjunt d’actuacions que el Departament d’Ensenyament impulsa per a l’assoliment de l’èxit escolar de tots els alumnes, amb la finalitat de contribuir a donar resposta a les necessitats individuals d’aprenentatge de cada nen i de cada nena.
Mitjançant una proposta pedagògica referida a aspectes organitzatius i metodològics s’ofereix un suport individual o en petit grup a aquells alumnes que el necessiten. Aquest reforç ha d’aconseguir que tots els alumnes desenvolupin al màxim els seus aprenentatges bàsics i formatius.
És un reforç flexible, temporal i preventiu que vol atendre els diversos ritmes d’aprenentatge dels alumnes.

•  Si voleu consultar sobre el SEP: gencat.cat/familiaiescola

HORARI DE SECRETARIA

(en revisió, disculpeu les molèsties)

HORARI ATENCIÓ DE DIRECCIÓ

(en revisió, disculpeu les molèsties)

REUNIONS D’INICI DE CURS

Ja són totes realitzades.

CALENDARI 17-18

El podreu descarregar properament