Sortida al Talladell

Coincidint amb l’últim dia del segon trimestre els infants de cicle mitjà hem anat a descobrir un dels municipis agregats a Tàrrega: el Talladell. Hi hem anat caminant des de l’escola i pel camí hem pogut observar que els camps i camins de l’entorn ja es troben en l’esplendor de la primavera. Una vegada arribats al poble hem pogut gaudir d’un matí ple d’activitats. Cinc grups d’alumnes han començat per fer un joc d’orientació pels diferents carrers de la localitat, buscant pistes marcades en un plànol. Els altres cinc grups han gaudit de diferents jocs col·lectius a la zona del camp de futbol. Després hem intercanviat les activitats. Ho hem fet tot en equips formats per alumnes de 3r i 4t.

Després de dinar i jugar una estona lliurement ha arribat el moment de tornar xino-xano cap a Tàrrega; però de tornada hem aprofitat per recollir deixalles que anàvem trobant. Un dia ben complet!

A continuació podeu veure un vídeo resum de la jornada: VÍDEO