Pla Català de l’Esport a l’Escola – Esport i natura

L’escola forma part del Pla Català de l’Esport a l’Escola. El Pla pretén posar a l’abast de tots els alumnes de primària la pràctica d’activitats físiques i esportives, i aprofitar el gran potencial d’aquestes activitats per contribuir a la formació personal i cívica dels nostres infants i joves.

Per aquest motiu, aquest curs s’oferirà una activitat extraescolar esportivaEsport i Natura” en horari de migdia (dijous de 12.30h a 13.30h) dirigida a tot l’alumnat de primària del centre. Aquesta activitat es coordinarà des de l’escola i el monitoratge anirà a càrrec de tècnics titulats del Consell Esportiu de l’Urgell.

El preu de l’activitat és de 10€/trimestre. L’inici serà el dijous 5 d’octubre. Les inscripcions finalitzen el proper 6 de setembre o en arribar al nombre màxim d’inscrits. Podeu fer el pagament via TokApp. Una vegada fet el pagament rebreu més informació de l’activitat (autoritzacions, planificació…). Clica la imatge per veure més informació.