SORTIDA D’I4 A LES PILES

El passat divendres dia 12 d’abril, els i les alumnes d’I4 vam realitzar la sortida a la granja-escola de Les Piles, a la Conca de Barberà.

Només arribar a l’escola, vam pujar a l’autobús, que tant agrada als nostres infants, i ens vam dirigir al petit poble de Les Piles, on a les afores hi havia la granja-escola Món Serè. Allà ens esperaven els i les monitores que ens varen guiar durant la nostra estada i amb qui vam realitzar tres tallers: l’Hort, on vam plantar i regar; la Granja, on vam conèixer diversos animalets i donar-los menjar, i Bitxos, on vam buscar i aprendre sobre diversos insectes. A banda d’això, vam poder esmorzar i dinar en les seves instal·lacions així com tenir una estona lliure fins tornar a pujar a l’autobús ja de tornada a l’escola.

Us deixem unes quantes fotografies de l’experiència:

Fotos I4 A

Fotos I4 B