Projecte I4

Els i les alumnes d’I4 ja hem començat el projecte, que és comú a tota l’escola dedicat a l’ODS (Objectius de desenvolupament sostenible). El qual a Infantil es treballa l’ODS de la vida terrestre, i a I4 els arbres concretament. El vam iniciar en una sortida al Parc de les Bòbiles i al pati de l’escola, a observar els arbres del nostre entorn. Després de treballar-los, vam decidir posar un nom d’arbre com a nom de les classes. A I4A es va acordar que seria la classe dels roures, i a I4B la classe dels cirerers.

En una altra sessió, vam viure una autèntica aventura pirata, amb disfressa i tot, pel pati de l’escola, tot cercant un tresor en un mapa. Dins del tresor vam trobar trencaclosques d’aquests arbres que treballem en el projecte.

Us linkem les fotografies d’ambdues activitats:

Fotografies del Parc de les Bòbiles

Fotografies de l’aventura pirata