Matí científic – ODS12-

Bon dia, famílies!

Com ja sabeu aquestes últimes setmanes, els alumnes de cicle inicial, hem estat molt a ocupats treballant els ODS, us recordem que nosaltres fem l’ODS 12, que ens parla del consum i la producció responsable.

Després de fer una petita sortida pels carrers de Tàrrega, i observar en quin estat es troba i fer moltes fotografies, ens va visitar la regidora de medi ambient, la Laia Recasens, que ens va respondre a moltes preguntes i vam acabar d’aprendre que eren les 4R (reduir-reciclar-reutilitzar-recuperar).

Per entendre millor el concepte de les 4R, vam anar de visita a Cartaes, on ens van ensenyar totes les coses que feien! Va ser molt divertit!! A més a més, han vingut a la nostra escola a fer un taller, transformar i reutilitzar una samarreta i transformar-la amb una “tote bag”.

Per finalitzar, hem comprovat i après quin son els productes de temporada i per relacionar-ho amb el nostre projecte, anirem a visitar l’empresa Talkual de Bellpuig, que aprofiten les fruites i verdures imperfectes rebutjades per les grans superfícies, que estan amb bon estat i les proporcionen als consumidors!

Aquí podeu fer el seguiment de totes activitats tant divertides!!! Recordeu heu d’entrar a matí científic!