General

LA CLIKA!

El passat dissabte 21 de maig els nostres alumnes de 3r van gaudir d’allò més participant per primera vegada al projecte interescolar La Clika! Va ser una gran experiència cantar al Teatre Monumental, amb altres escoles, amb músics en directe i sobretot, amb moltes i moltes ganes després del gran esforç que han fet al

LA CLIKA! Llegeix més »

LET’S CLEAN EUROPE!

El passat diumenge 15 de maig un grup de famílies de l’escola van participar a la campanya Let’s clean Europe. Aquesta iniciativa proposa als participants fer una recollida de deixalles d’una zona en concret i en aquest cas la Comissió d’Escola Verda va escollir el camí dels contrabandistes, una zona boscosa propera a l’escola. La

LET’S CLEAN EUROPE! Llegeix més »

SOM ESCOLA VERDA!

Durant les darreres setmanes els nostres delegats verds estan treballant de valent! El passat dia 21 vam anar per totes les classes a repartir cartells informatius sobre la importància del consum responsable d’aigua i electricitat. Recordem també que continuem recollint piles i bateries usades amb el Projecte Apilo XII. Moltes gràcies delegats! Esteu fent una

SOM ESCOLA VERDA! Llegeix més »

TREBALLEM SANT JORDI a P-4

DRACS I ROSES A LA CLASSE DE LA TONETA I EN MANELÓ Celebrant aquest Sant Jordi a P4 hem gaudit amb titelles, disfresses, pintures, cançons, representacions, llegendes, llibres i lletres!!! Aprendre amb aquesta motivació és tan fàcil! Moltes gràcies per tot el material que ens feu arribar les famílies des de casa! Construir, representar, compartir,

TREBALLEM SANT JORDI a P-4 Llegeix més »

DIMECRES DE CENDRA

  Desprès d’uns quants dies d’alegria i diversió desenfrenada ( a l’escola sempre hi ha alegria i diversió), la Vella Quaresma arriba per posar seny i control. Comença la quaresma… però d’una manera dolça i deliciosa, amb uns bunyols riquíssims !!!

DIMECRES DE CENDRA Llegeix més »

ARRIBA EL REI CARNESTOLTES

  Marçal Disis, rei carnestoltes ha arribat a l’escola fent el que se li dona millor: El pocasolta. Comptant amb la simpatia dels nens i nenes ha fet un discurs ple de ximpleries que ha agradat a tothom… Ordenant, sobretot que és obligatòria la diversió i la disbauxa. A les seves ordres majestat !!!!  

ARRIBA EL REI CARNESTOLTES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut