SORTIDA SALUDABLE
Divendres 15 d’octubre, els nens i nenes de 2n vam poder fer una sortida saludable. Vam anar caminant al parc de Rocafonda i des d’allà vam baixar fins a la platja. On vam gaudir jugant i fent esport, com també, investigant i experimentant amb la sorra de la platja. Ens ho vam passar genial! Busqueu […]
SORTIDA SALUDABLE Llegeix més »












