Portes obertes febrer 2024

JORNADA DE PORTES OBERTES

El proper dissabte 24 de febrer realitzarem una jornades per portes obertes per tal que pugueu conèixer la nostra escola i el seu funcionament;

Farem jornada de Portes obertes a les dues etapes; infantil i primària.

En primer lloc hi haurà una rebuda inicial al gimnàs de l’edifici d’educació primària on l’equip directiu i l’equip de mestres farà un explicació general de l’escola. Després es farà una visita als espais d’educació primària a càrrec dels docents. També es podrà baixar a fer la visita als espais de l’edifici d’educació infantil tant acabada l’explicació general, com després de la visita a l’edifici de primària.

Els infants podran assistir a les portes obertes acompanyats de la seva família. Tingueu en compte que hi haurà una part explicativa que és dirigida als adults. Hi haurà un servei de canguratge, ofert per la Mancomunitat la Plana,  pels infants de 10h a 13h als dos edificis, es pot indicar fent la cita prèvia a l’apartat d’observacions.

Us hi esperem!!

Podeu demanar cita prèvia per venir a les Jornades de Portes obertes en aquest enllaç cita prèvia

També podeu escriure un mail al correu a8029301@xtec.cat o trucant per telèfon al 938800214.

CARTELL PORTES OBERTES

TRÍPTIC PORTES OBERTES