BEQUES i AJUTS pel curs 23/24

Existeixen diferents tipus de Beques i Ajuts per l’escolarització dels infants i joves. Són les mateixes que el curs passat i en la majoria dels casos el tràmit per demanar-les s’ha simplificat. Alguns barems s’han modificat per tal de poder arribar a més famílies i amb la intenció d’ajudar davant les possibles dificultats econòmiques.

AJUTS del Consell Comarcal

Es pot demanar beca de menjador, sortides llibres i activitats, desplaçament.

Aquest any, com el curs passat, les beques de transport a part de complir amb el requisit de tenir una distància mínima de 3 km entre el domicili i l’escola, la unitat familiar haurà de complir els requisits econòmics d’acord amb el que s’estableix a les bases que regulen els ajuts i per tant si no es compleixen i superen el llindar màxim establert l’ajut no es podrà rebre.

NOVETATS CONVOCATÒRIA 2023-24

Les sol·licituds per part de les famílies s’hauran de presentar amb certificat digital. a nivell jurídic ens demanen poder certificar i validar la identitat dels sol·licitants.

Accedir al tràmit mitjançant un CERTIFICAT DIGITAL AUTORITZAT

Hem elaborat un apartat de preguntes freqüents (FAQ’s  ) en el qual hem recollit el conjunt de preguntes que apareixen més sovint i les seves respostes, la qual cosa creiem que podrà ajudar a resoldre molts dubtes a les famílies/escola a l’hora de sol·licitar qualsevol ajut i/o servei. Esperem que sigui d’utilitat per tots. Ja ho teniu disponible a:

En el següent enllaç podeu fer la sol·licitud.

Ajuts Escolars CCOsona

Us adjuntem un document amb els criteris i el manual per tal de poder fer les sol·licitud de renovació.

Important: si teniu més d’un infant a l’escola cal que ompliu una nova sol·licitud per a cada un/a.  Si teniu algun infant per a començar P3, cal fer la sol·licitud en el moment de la matrícula.

BEQUES “APRÈN I JUGA” de l’Ajuntament de Taradell

Per infants de 1r de primària a 4t d’ESO

Cal anar a buscar la sol·licitud a l’ajuntament a l’oficina d’atenció a la ciutadania de l’Ajuntament.

Cal retornar la sol·licitud omplerta amb la documentació necessària a l’ajuntament, a partir del 8 de juny, els dilluns, dimarts i dijous en horari de 9 a 2h.

Per qualsevol dubte o aclariment les famílies es poden posar en contacte amb els Serveis Socials al telèfon 93.812.54.45 o per correu electrònic a serveisoscials@mancoplana.cat.