PREINSCRIPCIONS curs 2020-2021

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ha publicat les dates i instruccions per realitzar les preinscripcions del proper curs 2020-2021.

Al següent ENLLAÇ trobareu tota la informació i el document de sol·licitud: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

Us adjuntem un vídeo explicatiu del procés de preinscripció:

Pas a pas per presentar la sol·licitud: http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ: del 13 al 22 de maig ambdós inclosos

La preinscripció es farà de manera Telemàtica i no presencial del dia 13 al 22 de maig, omplint un formulari en línia.

A l’apartat de “plaça sol·licitada” us demana el codi de centre: 25004723

Un cop feta la sol·licitud per internet, haureu d’enviar un correu a l’adreça de l’escola c5004723@xtec.cat amb la següent documentació, escannejada o fotografiada:

Resguard de la sol·licitud.

DNI dels pares o tutors legals.

DNI de l’alumne/a o llibre de família.

Targeta sanitària individual (CATSalut) de l’alumne/a.

Carnet de vacunacions o certificat mèdic oficial

El centre us farà arribar un correu justificant de la recepció de la sol·licitud per a que en tingueu constància.

Només per aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic es podrà fer de manera presencial entre el 19 i el 22 de maig únicament amb cita prèvia, tot respectant les mesures de seguretat que marca el Departament. Per a fer-ho, cal que a partir del dia 13 de maig truqueu al telèfon 683285500 o a través del correu de centre: c5004723@xtec.cat. Cal que porteu la documentació original i fotocòpies.

Mesures de seguretat:

• Acudir al centre només una sola persona.
  • Portar la documentació corresponent i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.
  • Portar el propi bolígraf.
  • Portar posats mascareta i guants.
  • No poden acudir al centre les persones en període de confinament o que presentin símptomes, i persones de grups d’especial vulnerabilitat. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Per als alumnes que us heu de preinscriure a l’institut teniu la informació al següent link: Institut La Serra El resguard de la sol·licitud de la preinscripció s’ha d’enviar al correu de l’institut: ieslaserra@gmail.com o c5007517@xtec.cat