XIIè Cantem “LA CIUTAT I LA LLUNA”

El proppassat divendres 5 d’abril els i les alumnes de 4t van participar a la cantata del Pla d’Urgell acompanyats de la jove orquestra de l’Escola Municipal de Música Jordi Piqué de Mollerussa.
Enguany la cantata es va dur a terme a Vilanova de Bellpuig i es va cantar l’obra “La ciutat i la lluna” amb música de Poire Vallvé i text de Rafel Simó.
Com sempre la participació i l’execució de la cantata per part dels nens i nenes i de la jove orquestra va ser tot i èxit!

Volem donar les gràcies a la mestra de música Dolors Espinal, per la seva dedicació, a les mestres acompanyants i, als pares i mares pel seu compromís en l’activitat.

1. ANNA MARIA VILANOVA ALENTORN

Les Cantates són una experiència molt i molt positiva. Encara que això de cantar no us faci el pes, cantar al costat dels vostres amics al mateix temps que ho feu amb nens i nenes d’altres llocs les mateixes cançons i que soni tan bé és molt emocionant. Felicitats!