Guies d’ús de la plataforma Google Classroom (versió ordinador)

Benvolgudes famílies,

Tal i com ja us vam informar, aquest curs posem en marxa la nova plataforma digital d’aprenentatge Google Classroom a La Bassa. El seu ús és intuïtiu i senzill. Amb la intenció de facilitar-vos la feina, hem pensat en compartir amb vosaltres un parell de vídeos tutorials. D’aquesta manera, us podreu anar familiaritzant amb el nou entorn virtual. Fixeu-vos que podreu accedir a un tutorial en català (més breu) i a un altre en castellà (versió extensa). Solament haureu de fer un clic al damunt del tutorial que preferiu. Tanmateix, recomanem visionar els dos vídeos per tal d’aconseguir un major coneixement del funcionament de la plataforma.

Les tutores i els tutors de cada classe us facilitaran les dades d’accés dels vostres fills/es (nom d’usuari (amb el format “nomalumne@escolabassa.cat)” i contrasenya)).

TUTORIAL (Versió català – 3:46 min)

TUTORIAL (Versió castellà – 14:55 min)

Si teniu qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb l’escola.

Atentament,

La Direcció