SANT JORDI I4

Hola famílies!
La setmana passada vam poder celebrar Sant Jordi. Durant la setmana vam poder dur a terme diferents activitats com la visualització del conte conjunt que amb tantes ganes van preparar de manera cooperativa amb tots els cursos de l’escola o els cotes que les famílies van venir a explicar-nos. També vam poder fer el nostre punt de llibre amb les nostres companyes companys del cicle. El divendres pe fi vam anar al gimnàs per celebrar els jocs florals, on ens van donar un diploma per a tots els maoris i un llibre per haver fet uns dibuixos tan macos sobre la llegenda de sant Jordi. També van poder anar a triar un llibre a la paradeta que van organitzar les companyes i companys de 6è. Per acabar, vam tenir una sorpresa molt emotiva, on els pares i mares de l’escola ens van preparar una obra de teatre que ens va encantar! Estem molt content de poder gaudir d’aquestes estones tots junts.

Aquí teniu un recull de les fotografies d’aquests dies.

Us esperem a la propera!