Pla d’acollida digital

MESTRES

Quan arribi un nou docent a l’escola, se li proporcionarà el següent:

Ordinador portàtil del docent

Se li facilitarà l’ordinador portàtil del PEDC (Pla d’Educació Digital). El docent comprovarà que pot iniciar sessió amb el seu identificador digital (usuari del correu Xtec + @edu.gencat.cat i contrasenya ATRI).

Clau wifi

Facilitar la clau wifi (usuari W08067132 i contrasenya) per docents per tal que pugui connectar-se a Internet. Aquest wifi només funciona a ordinadors i tauletes, a telèfons mòbils no. En cas de voler tenir wifi al mòbil, hauran d’utilitzar la xarxa Eduroam, i connectar-se amb el seu usuari@xtec.cat i contrasenya Xtec.

Correu corporatiu

Creació i configuració de l’usuari (nom.cognom@josefinaibanez.cat) amb una contrasenya estàndard que posteriorment haurà de canviar el mateix docent. Aquest correu s’utilitzarà per comunicar-se amb famílies i alumnat, i també per accedir al Google Classroom.

Konica Minolta

És la impressora del centre. Creació i configuració de l’usuari, que està format per dues lletres (la inicial del nom i la del primer cognom), i una contrasenya que serà les quatre primeres xifres del seu DNI.

Web d’escola

Creació de l’usuari i assignació de rol. Accedirà a través d’aquest enllaç amb el seu correu Xtec i amb una contrasenya estàndard que posteriorment haurà de canviar el mateix docent.

Tokapp School

App/web utilitzada per comunicar-se amb les famílies, sobretot a escala global, i també per passar llista diàriament. Creació, assignació de grup o grups i configuració de l’usuari. Accedirà a través d’aquest enllaç amb l’usuari donat, que haurà hagut de verificar en rebre un email via correu Xtec, i una contrasenya personal que haurà d’escriure el primer cop que entri. Visualitza aquest videotutorial per conèixer millor el seu funcionament.

Innovamat

App/web utilitzada per treballar les matemàtiques. Creació, assignació de grup i configuració de l’usuari. Accedirà a través d’aquest enllaç amb el seu correu Xtec, que haurà de confirmar prèviament via correu electrònic i una contrasenya personal que haurà d’escriure el primer cop que entri.

ALUMNAT

Correu corporatiu

Creació i configuració de l’usuari (nom.cognom@josefinaibanez.cat) amb una contrasenya estàndard que posteriorment haurà de canviar el mateix alumne. Aquest correu s’utilitzarà per comunicar-se amb les mestres i també per accedir al Google Classroom o a altres aplicacions que s’utilitzin (Canva, Genially, etc.). Principalment, és utilitzat de manera individual per l’alumnat de la Comunitat dels Grans (4t, 5è i 6è).

Ordinador portàtil

A l’alumnat de 5è i 6è se li proporcionarà un ordinador portàtil personal que utilitzarà exclusivament a l’escola i que no sortirà d’ella. L’accés a aquest ordinador és amb l’“Identificador de l’alumne/a (RALC) + @edu.gencat.cat” i la contrasenya és “IDI + 5 primeres xifres de l’identificador de l’alumne + d”. Posteriorment, es canviarà la contrasenya a “Josefina + any de naixement del grup/classe” (sense cometes en tots els casos).

FAMÍLIES

A les famílies nouvingudes se’ls hi proporcionarà la següent documentació i informacions:

Dades Tokapp School

App utilitzada per rebre informacions tant de l’escola com del tutor/a.

Autorització Drets d’Imatge

Per donar autorització a què el seu fill o filla pugui sortir en vídeos o fotografies publicades a la web o a l’Instagram de l’escola o d’altres publicacions de caràcter educatiu.

Web escola

Se li proporcionarà la pàgina web de l’escola, així com la contrasenya per poder visualitzar els articles en els quals surten fotos de l’alumnat.

Se li proporcionarà el compte d’Instagram de l’escola: @escolajosefinaibanez

Correu electrònic del tutor/a

El correu del tutor o tutora del seu fill serà nom.cognom@josefinaibanez.cat. A aquest correu és al que s’han de dirigir les famílies per contactar amb el tutor o tutora del seu fill o filla.

Correu pel seu fill o filla

Creació i configuració de l’usuari del seu fill o filla (nom.cognom@josefinaibanez.cat) amb una contrasenya estàndard que posteriorment haurà de canviar la família (a indicacions del tutor o tutora) si l’alumne/a pertany a la Comunitat dels Petits o dels Mitjans. Aquest correu s’utilitzarà per accedir al Google Classroom o a altres aplicacions que utilitzi l’alumnat (Canva, Genially, etc.).