Comunicació i Recursos digitals

La nostra pàgina web és www.josefinaibanez.cat, on podeu trobar tota la informació relacionada amb l’escola, així com els blocs de cadascun dels cursos des d’I3 fins a 6è. També disposem de compte a Instagram.

La comunicació amb les famílies es fa mitjançant l’aplicació Tokapp School o via email amb correus electrònics d’escola.

Tant l’alumnat com les mestres del claustre disposen d’aquests correus d’escola (nom.cognom@josefinaibanez.cat) que serveixen tant de comunicació entre alumnat i mestres, com per a accedir a les diferents eines o recursos digitals que s’utilitzen.

Com a recursos digitals utilitzem amb l’alumnat Entorns Virtuals d’Aprenentatge com el Google Classroom i el Moodle-Eix, i l’app d’Innovamat per a treballar les matemàtiques.