P5 EMOCIONS I MÚSICA

Aquestes setmanes amb els nens i nenes de p5 hem estat treballant conjuntament des de música i amb la Isa una emoció que tots tenim: la por. L’hem treballat a través d’una audició “Al palau del rei de la muntanya. Peer Gynt” d’Edvard Grieg.

Per començar, hem escoltat la música i ens hem imaginat el Peer Gynt escapant-se d’un trol que surt d’una cova, després hem representat el Peer Gynt, imaginant la por que devia passar, i finalment, hem dibuixat el que ens fa més por, i hem parlat de com canalitzar aquesta emoció.

Aquí teniu un vídeo amb els dibuixos, i un altre on veureu lo bé que ens ho vam passar imaginant que ens perseguien els trols, i per acabar el vídeo de l’audició per escoltar-la a casa.

Vídeo amb els dibuixos

Fotos fent els dibuixos

Vídeo de com ens perseguien els trols.