JORNADA DE PORTES OBERTES VIRTUALS

ESCOLA JOSEFINA IBÁÑEZ

Aquest any la jornada de portes obertes tornarà a tenir un format virtual a través de 2 trobades per Google Meet, a ser possible amb un aforament limitat a 20 famílies com a màxim, per tal de poder-vos atendre correctament i resoldre els possibles dubtes.

En tot moment tindreu penjat al web i a les xarxes socials @escolajosefinaibañez , documentació visual perquè pugueu conèixer una mica més el dia a dia a l’escola.

Hem acordat aquest format amb la resta d’escoles d’Abrera ateses les circumstàncies actuals derivades de la pandèmia:

• Tenim un pla d’organització que no permet fer trobades presencials al centre i no estem deixant entrar a les famílies a no ser que sigui essencial.

• Volem garantir les màximes mesures de seguretat enfront de la Covid-19.

En el cas de l’Escola Josefina Ibáñez les dates de les portes obertes virtuals són les següents:

• Dimarts, 1 de març a les 11.00h

• Dijous, 3 de març a les 15.10 h

Per tal de fer la inscripció a les portes obertes virtuals, cal que envieu un correu a l’escola (a8067132@xtec.cat), truqueu a l’escola (935194004) o ompliu el següent formulari.

Una mica de la nostra escola.