Els alumnes de 3r visiten l’Ajuntament

Els nens i nenes de 3r hem fet una visita a l’ajuntament. Allà hem estat rebuts per la Tècnica d’Educació i la Regidora d’Ensenyament. Ens van ensenyar la sala on es reuneix l’alcalde amb els regidors i també la Sala de Plens.  En aquesta sala van rebre a l’alcalde, en Jesus Naharro.

A l’aula, per grups, havíem pensant diferents propostes per millorar Abrera que li van poder llegir al senyor alcalde. A classe també havíem fet una votació per decidir quin era el grup amb les millors propostes, com si d’unes eleccions municipals es tractés.  El més votat va ser el del Pol Velasco, l’Edgar Gorgues, l’Ania Álvarez, l’Ibrahim Ahrouche i en Marc Pons. Van tenir el privilegi de seure’s a les cadires destinades a l’alcalde i els regidors.

Tot seguit, el senyor alcalde, molt amablement, va respondre a totes les preguntes que li van fer sobre ell i la seva feina. A l’hora de marxar ens va donar un petit obsequi que ens serà molt pràctic a l’escola.

MOLTES GRÀCIES SENYOR ALCALDE !!!!

Aquesta visita va ser gravada per Ràdio Abrera, aquí teniu l’enllaç si voleu escolta la retransmissió.

Enllaç Ràdio Abrera

Aquí teniu algunes FOTOS