CONGRÉS DE CIÈNCIES A MARTORELL

Aquest any l’escola ha tornat a participar al Congrés de Ciències que es fa a Martorell. En aquest congrés grups de diferents escoles presenten projectes relacionats amb la ciència treballats a l’aula. És tota una experiència, no només anar a exposar la nostra feina, sinó escoltar les exposicions dels nens i nens d’altres escoles. I si a això afegim que hem anat i tornat en tren…. l’experiència ha estat completa !!!!

El nostre projecte: “Com es fa la pluja?”

Hem treballat molt a l’aula buscant informació, invetigant i fent experiments per a descobrir com es fa la pluja. Preparar la presentació també ha suposat molta feina i esforç, però ha valgut la pena. Hem gaudit moltiiiiiiiísim  fent la nostra exposició al Congrés. Ha estat tota una experiència !!!!

Aquí teniu el vídeo de la nostra exposició. Esperem que el gaudiu tant com nosaltres fent-lo.

I aquí teniu algunes fotos de nosaltres preparats per fer la presentació, recollint el diploma o tornant a l’escola..