Passeig en trineu. Kehraus

Ja fa dies que amb l’alumnat de 3r estem treballant una audició de Leopold Mozart que es diu Passeig en trineu, concretament hem treballat la part de la dansa, Kehraus. Com que és una dansa, l’hem ballat: al tema A hem fet percussió corporal amb la parella i… Llegeix més»

BENVINGUDA HODA!!

COM JA SABEU FA UNA SETMANA VA VENIR UNA NENA NOVA A LA NOSTRA CLASSE.ES DIU HODA I ESTEM MOLT CONTENTS I  CONTENTES DE TENIR-LA ENTRE NOSALTRES.
JA APROFITEM PER ENSENYAR-VOS LES ENTRADES RELAXADES QUE ESTEM FENT!!
AQUÍ TENIU LES FOTOS!

SORTIDA AL C.R.A.R.C DE MASQUEFA

LES NENES I ELS NENS DE P3, DE LA CLASSE  DE LES TORTUGUES, HEM FET UNA VISITA AL CENTRE DE RECUPERACIÓ D’AMFÍBIS I RÈPTILS DE CATALUNYA.
AL CENTRE ENS HAN EXPLICAT MOLTES CURIOSITATS DE LES TORTUGUES  I D’ ALGUNS RÈPTILS QUE TAMBÉ TENEN ALLÀ.
HEM POGUT TOCAR-LOS… Llegeix més»

LA NOSTRA ESCOLA

Benvolgudes famílies.
Voleu conèixer la nostra escola?
En aquest vídeo podeu trobar les activitats que formen part del nostre dia a dia i les actuacions que més ens defineixen com a centre.
Esperem que us agradi tant com a nosaltres 🙂
Voleu veure el vídeo?
Endavant!

DECIMALS A 6è

A matemàtiques estem treballant els nombres decimals, i la setmana passada vam fer uns racons per practicar el que havíem après. Als racons de treball vam fer servir preus reals de catàlegs, però amb monedes de mentida. Finalment vam acabar comptant els diners reals que… Llegeix més»

JORNADES DE PORTES OBERTES VIRTUALS

Enguany les jornades de portes obertes passaran a ser de manera virtual mitjançant 3 trobades en línia. Les trobades tindran un aforament de 15 persones, per tal de poder arribar de manera més còmoda i fàcil a totes les famílies i resoldre qualsevol dubte.
En el… Llegeix més»

MONDRIAN

COM JA SABEU A PLÀSTICA ANEM TREBALLANT MOLTS ARTISTES, VAM FER KLIMT L’ALTRE DIA I ARA ESTEM CONEIXENT A MONDRIAN.
AQUÍ TENIU ELS ARTISTES DE LA CLASSE DELS PEIXOS PALLASSO!!
PRIMER AMB AIRONFIX NEGRE VAM ENGANXAR LES LÍNIES, I EN UNA ALTRA SESSIÓ, PINTAR ELS QUADRATS QUE… Llegeix més»

SORTIDA A L’AQUARI

HOLA FAMÍLIES!!
AVUI HEM ANAT DE SORTIDA A L’AQUARI, SORTIDA PASSADA PER AIGUA, PERÒ HEM GAUDIT UN MUNT. TENÍEM L’AQUARI PER NOSALTRES SOLS I S’ESTAVA MOLT TRANQUIL.
HEM VIST MOLTS PEIXOS, CAVALLETS DE MAR I SOBRETOT, HEM VIST PEIXOS PALLASSO!!
DESPRÉS HEM VIST  UNA MINI OBRA DE TEATRE… Llegeix més»

P4 VISITA L’AQUARI DE BARCELONA

FAMÍLIES,
AQUÍ TENIU UNA MOSTRA DE LES FOTOS DE LA NOSTRA SORTIDA A L’AQUARI.
COM ENS AGRADA APRENDRE COSES DEL MÓN MARÍ!!!HEM  ALUCINAT AMB ELS TAURONS I EL MUNT DE DIFERENTS PEIXOS QUE HEM VIST.
LLÀSTIMA QUE HA PLOGUT I HEM HAGUT DE TORNAR ABANS A L’ESCOLA, PERÒ… Llegeix més»

FANTÀSTICA SETMANA DE CARNAVAL 1R

Quina setmana més divertida i boja la del Carnaval!!! Consignes dels cagamandúrries, Dijous Gras i la Rua de Carnaval!!! Hem ballat, cantat, rigut… Aquí podeu veure les fotos de la setmana dels alumnes de primer!!!

COLLIM ENCIAMS AL NOSTRE HORT!

AHIR, ELS ALUMNES DE 4t VAN BAIXAR A L’HORT A PLANTAR TULIPES I A COLLIR UN PARELL D’ENCIAMS QUE JA ESTAVEN BÉ MENJAR.
GRÀCIES AL FRANCISCO, QUE ENS AJUDA MOLTÍSSIM, ESTEM APRENENT MOLTÍSSIMES COSES SOBRE LES PLANTES I L’HORT.
VOLEU VEURE LES FOTOS?

RECAPTACIÓ XOCOLATADA SOLIDÀRIA

HOLA FAMÍLIES.
AQUÍ US DEIXEM UNA MOSTRA  DE LA XOCOLATADA SOLIDÀRIA CONTRA EL CÀNCER INFANTIL QUE VÀREM CELEBRAR EL DIVENDRES DIA 12 DE FEBRER.
GRÀCIES A TOTES I A TOTS VAM RECAPTAR 510,62 EUROS!
MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ, ENTRE TOTS SUMEM!

CARNAVAL 6È

El Carnestoltes ja ha acabat! I ha estat una setmana molt boja! Els cagamandúrries van recitar el pregó i també van passar per les classes a dir les consignes de cada dia. També vam celebrar Dijous Gras i la Rua de Carnaval. Aquí podeu veure… Llegeix més»

Rua de Carnestoltes

Després d’una setmana de disbauxa i gresca el divendres vam celebrar la rua de Carnestoltes, i ens ho vam passar molt bé!
Aquí us deixem un vídeo on podreu veure que vam gaudir de valent. Visca la festa! Visca el Carnestoltes!

PER CARNAVAL TOT S’HI VAL

FAMÍLIES, AQUÍ TENIU UN RESUM DE LA SETMANA DE CARNAVAL!!!.
LES TORTUGUES HAN SEGUIT MOLT REBÉ LES CONSIGNES DEL REI CARNESTOLTES I A MÉS A MÉS S’HO HAN PASSAT PIPA FENT L’ESMORZAR DE BOTIFARRA D’OU I ENCARA MÉS MENJANT-SE’L AL PARC.
PER ACABAR AQUESTA SETMANA DE DISBAUXA,… Llegeix més»

Toquem instruments

Aquests dies amb les balenes hem estat cantant, ballant i acompanyant amb instruments la cançó Ara arriba el Carnestoltes. Hem treballat el so i el silenci a través del moviment i dels instruments, i també l’atenció i concentració, i ens ho hem passat molt bé.
Aquí teniu… Llegeix més»