COMENCEM EL PAÍS A L’ESCOLA

Aquest any l’alumnat de 3r participa a la campanya El País a l’escola, aquest projecte ja es va començar el curs 19-20, però a causa de la pandèmia es va haver d’anul·lar. Des de fa més de 40 anys, la campanya té l’objectiu d’estimular l’alumnat en el coneixement de la nostra
cultura i tradicions a les escoles. Concretament, la campanya és duta a terme per monitors sardanistes que durant els mesos de febrer a maig ensenyen la sardana, la cobla i el ball de bastons. Enguany la monitora es diu Anna i és artista i ballarina.Un cop apresos els passos de la sardana i el ball de bastons anirem a Barcelona, i els ballarem conjuntament amb altres nens i nenes, i si tot va bé, també farem una exhibició a Abrera.

Aquí us deixem fotos del primer dia.