CERTAMEN LITERARI I CONTE CONJUNT

El passat dijous vam celebrar el CERTAMEN LITERARI de l’Escola Josefina Ibáñez. Van participar tots els alumnes de l’escola, escrivint diferents tipologies textuals, com poemes, contes, endevinalles, rodolins… i també hi va haver dibuixos! Tots vam rebre un diploma per haver concursat en el certamen, però també hi va haver uns guanyadors, que ho van fer súper bé, i va ser premiats amb un llibre i una rosa de xocolata!! Aquí podeu veure les FOTOS CERTAMEN LITERARI.

També, com cada curs, hem escrit el CONTE CONJUNT entre totes les classes de l’escola. Li diem conte conjunt, ja que cada classe escriu una part d’aquesta història inventada. Els nens i nenes de 3r van passar per les classes a llegir el conte “LES AVENTURES DEL DINO BLAU”. Alguns, fins i tot, el van escoltar mentre menjaven crispetes!! Aquí podeu veure les FOTOS CONTE CONJUNT.