5 de Juny dia mundial del Medi Ambient

Avui 5 de juny és el dia mundial del medi ambient, i aquest any a l’escola ha sigut l’eix central i l’hem treballat durant tot el curs de manera transversal. Pel dia de la Pau ens vam proposar uns reptes d’escola relacionats amb el medi ambient, i alguns d’aquests reptes els hem pogut dur a terme com el reciclatge a l’escola i la plantació d’arbres. Però aquesta conscienciació mediambiental ha d’arribar també a vosaltres, a les famílies, és molt important reciclar i els nens i nenes de l’escola Josefina Ibáñez ho tenen molt clar, així que a casa hem de seguir reciclant, perquè hem vist que és molt important.

Relacionat amb el medi ambient l’alumnat de 5è va fer un rap conjuntament amb l’assignatura de català i música, com ja vau poder veure vam gravar l’àudio i finalment hem fet un vídeo.

Així que us deixem un parell de vídeos per celebrar el dia mundial del medi ambient, un on es veu com hem dut a terme els reptes que ens vam proposar i l’altra és el vídeo clip del rap contaminat.

Vídeo reptes aconseguits

Vídeo Rap contaminat