X Cros Isabel Besora

Avui hem celebrat el X Cros de l’Escola Isabel Besora, una jornada esportiva molt especial que ha reunit a molts alumnes i familiars en un ambient de convivència, esforç i companyonia. Al llarg del matí, els nens i nenes han pogut gaudir de l’esport com a eina educativa, fomentant valors com el respecte, el treball en equip i la superació personal.

Volem agrair especialment la col·laboració del CE Baix Camp, de l’AMiPA Isabel Besora i de tots els patrocinadors, que han fet possible l’organització d’aquest esdeveniment. Gràcies al seu suport, el cros ha estat tot un èxit.

📸 Galeria d’imatges
Si cliqueu a la següent imatge hi podreu trobar un recull de fotografies de la jornada. Per accedir-hi, cal iniciar sessió amb el correu electrònic de l’alumne/a de l’escola (format: xxx@isabelbesora.cat).

Gràcies a totes les famílies i a la comunitat educativa per la vostra participació i implicació.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut