Els ecosistemes

PRESENTACIÓ
Una manera d’aprendre, és també mitjançant la manipulació. Per això, els alumnes de 4t han realitzat una maqueta a fi de representar un ecosistema i entendre el seu significat.

– Conèixer l’ecosistema, els seus components i la seva classificació.
– Realitzar una maqueta d’un ecosistema.
– Aprofitar materials per a la realització de la maqueta

COM HO HAN FET?

Pas 1. Han preparat els materials per fer el seu ecosistema, i han dibuixat el fons.
Pas 2. Han decorat el seu fons. Per optimitzar l’ús.
responsable de materials, l’alumnat ha compartit els fulls i han aprofitat bé els trossos que han utilitzat.
Pas 3. Després, han enganxat el fons a la caixa i han afegit elements decoratius
Pas 4. Han pintat i retallat els animals de l’ecosistema ( també n’han dibuixat) i els han afegit a la caixa.

I el resultat el podeu veure a les fotos. S’ho han passat molt bé, sense oblidar l’aprenentatge.