La tardor amb tot el seu sabor!

Quan parlem de tardor ens venen al cap sobretot les castanyes i els panellets. Pensem en posar-nos les jaquetes i els mocadors o les bufandes. Veiem com es fa fosc gairebé al sortir de l’escola i quan mirem la muntanya veiem els colors dels arbres; grocs, marrons, taronges amb una combinació de colors espectacular i, si som afortunades i afortunats de viure en el món rural, també començarem a sentir les olors de llenya cremant a la vora del foc. I ja s’ha acabat? Doncs no! No ens descuidem dels rovellons ( aquí sempre li hem dit rovellons a tots els bolets). Ahir en la sortida al bosc que es fa cada setmana a l’escola vam trobar un munt de fredolics i alguns rovellons , va ser molt emocionant i bonic que tothom del grup pogués collir algun d’aquets bolets , estàvem tots i totes molts feliços. En arribar a l’escola vam escriure el què haviem fet en els quaderns de camp i vam llegir tota la informació als llibres de recerca sobre els bolets que havíem collit.

Però el millor encara estava per arribar avui per esmorzar els hem cuinat , ben saltejats a la paella i ens els hem menjat amb una bona llesca de pa torrat! I per cert estaven boníssims!