Sortida al Museu Egipci de Barcelona

Avui l’Escola el Bosc de Mont-ral s’ha traslladat fins el Museu Egipci de Barcelona, ja fa unes setmanes que estem treballant l’apassionant món per l’Egipte.
Avui ens hem endinsat dins l’antiga història dels faraons, hem visitat el museu i les exposicions, la troballa de la tomba i els tresors de Tutankhamon a la Vall dels Reis, les mòmies, els sarcòfags, l’escriptura, els animals, la mort i l’entrada a l’altre món ens ha captivat.
Hem aprofundit amb el Taller de momificació i mòmies, on hem pogut aprendre com era el procés de momificació.

El resultat ha estat molt fructífer i prou rellevant per motivar a tot l’alumnat de P3 fins a 5è per l’interès per l’antic Egipte a partir de l’experiència i el patrimoni del Museu Egipci de Barcelona. Algunes de les peces exposades que hem vist acumulen 200 anys de història en el món del col·leccionisme.

Un dia fantàstic.