Sortida al Cosmocaixa de Barcelona

Avui l’Escola el Bosc de Mont-ral s’ha traslladat fins al Cosmocaixa de Barcelona, és tot un luxe que una escoleta com la nostra; petita, internivell i rural, puguem disposar de tenir tot un museu i part de les seves sales exclusivament per nosaltres.
Hem pogut visitar la Sala Univers, el Bosc inundat i fer l’activitat Bombolla del Planetari. CosmoCaixa
Agraïm a tot el personal del museu la seva dedicació, professionalitat i proximitat amb nosaltres.
Tenim clar que l’aprenentatge significatiu, vivencial i la vida en sí mateixa passa fora de les parets de l’escola i des de l’Escola el Bosc promocionem aquestes sortides tan importants pels infants i per la societat en sí.
Temps de COVID- 19 reaprofitament dels espais i museus de Catalunya per una millora educativa.
Gràcies a l’AFA de Mont-ral per ajudar-nos en el cost del desplaçament, al Pau i a la Cristina per acompanyar-nos i a tots els que confieu en nosaltres.