Setmana de la música

Aquesta setmana hem celebrat la setmana de la música a l’escola El Bosc de Mont-ral. Nosaltres considerem la música un llenguatge universal i transversal en l’ésser humà, sabem que la música té la gran capacitat de generar canvis en el cervell, activant regions que intervenen en processos motors, emocionals i cognitius. Disminueix les activitats de regions relacionades amb emocions negatives o desagradables.

Per aquest motiu intentem que la música es senti i es visqui a través de la vivència directa, ens agrada oferir concerts i audicions en directe a l’escola.

Volem donar les gràcies a totes aquelles persones voluntàries que aquesta setmana ens han regalat la seva música i la seva passió artística. Gràcies a la Mariola, al Pere, a la Xamsi, a la Cristina, a la Isolda, a L’AFA de l’escola i als nostres infants que han fet de músics i ens han ensenyat com tocar els seus instruments musicals.