Premi Escoles Verdes 2019

Aquest dijous  21 de novembre a les 17.30h , l’escola el Bosc de Mont-ral, ha rebut un dels premis d’escoles verdes 2019 a una actuació singular; les sortides al bosc setmanals. L’objectiu del Premi Escoles Verdes de la Generalitat de Catalunya és reconèixer públicament iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat fetes per escoles que tenen el Distintiu d’escola verda.

L’acte del lliurament del premi ha estat a la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona, conjuntament amb el lliurament del Premi Medi Ambient 2019 de la Generalitat de Catalunya.
Un acte que ha comptat amb la representació institucional del conseller de Territori i Sostenibilitat, Hble. Sr. Damià Calvet; la secretaria general d’Educació, la Sra. Núria Cuenca i el rector de la Universitat de Girona, el Dr. Quim Salvi i Mas.

Contentes, emocionades i orgulloses de la rebuda d’aquest premi tan especial per nosaltres, que amb molta delicadesa, esforç i cura hem anat creant durant aquest 4 anys d’escola.

Gràcies #PremisEV2019 i #escolesverdes per confiar amb nosaltres i gràcies a la nostra Regidora d’Educació de Mont-ral; Àngela Romaguera per acompanyar-nos i fer-nos suport.