Pla de reobertura dels centres públics de l’Alt Camp

PLA REOBERTURA CENTRES EDUCATIUS -EL BOSC I ZER FRANCOLÍ

Benvolgudes famílies,

Seguint les instruccions donades per a l’organització de l’obertura dels centres educatius en fase 2 de desescalada, els centres públics de l’Alt Camp han elaborat una infografia de com atendre de forma personalitzada els alumnes que ho requereixin o que ho sol·licitin abans de la finalització del curs 19-20, recordant que el curs escolar s’acabarà, segons el calendari establert, el 19 de juny de manera telemàtica.

Els centres de la ZER El Francolí, seguint la normativa vigent, han acordat les següents mesures de protecció i prevenció a més a més de la infografia adjuntada i penjada a la web de cada centre per a la vostra disposició, elaborada per tots els centres públics de l’Alt Camp:

Educació Infantil

Es proposa que els infants disposin d’un espai d’uns 4 m2. Per facilitar aquest distanciament resulta imprescindible disminuir el nombre d’infants per aula i mantenir grups reduïts i estables

Educació Primària

Els alumnes de 6è de primària assistència d’un dia a la setmana, segons l’horari establert al pla de reobertura que es penjarà abans de l’1 de juny, a la pàgina web del centre.

De 1r a 5è de primària, amb cita prèvia per poder venir a recollir el material.

MASCARETES

Degut a la impossibilitat de garantir la distància de seguretat en tots els moments, espais i activitats previstes en aquest pla, la mascareta serà d’ús OBLIGATORI per a TOTS/ES ALUMNES, DOCENTS i altres persones que hagin d’accedir al recinte escolar.

La mascareta haurà de ser higiènica amb compliment norma UE.

MATERIAL

El material individual (esmorzar i ampolla d’aigua) i col·lectiu emprat en les diferents activitats no podrà ser compartit entre diferents infants. Serà obligatori que cada infant utilitzi el seu propi material.

Les entrades i sortides del centre es faran de manera esglaonada i mantenint la distància per evitar aglomeracions. El personal del centre serà responsable de vigilar el compliment d’aquestes distàncies. Els pares i mares no accediran a l’interior del recinte escolar.

Consell de Direcció de la ZER El Francolí

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *