Halloween i Castanyada. Curs 20/21

Desprès d’un inici de curs força complicat degut a la pandèmia del COVID-19 i a les mesures i instruccions establertes  per salut – PROCICAT i Educació, hem decidit celebrar les 2 festes tradicionals del nostre projecte d’escola amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut dels infants als centres educatius i el dret de tots els nens i nenes a una educació de qualitat.

Aquesta setmana hem celebrat Halloween amb un passeig pel bosc buscant a través d’una gimcana les diferents pistes per trobar les gominoles, galetes i fruites que l’AFA ens havia preparat. També hem pogut gaudir de la festa de la Castanyada, ho hem fet dins a l’escola i ha vingut la Marieta Voltereta a fer-nos un petit espectacle sobre la tardor. Tot i les restriccions d’aquests moments els infants han gaudit de valent a les 2 festes.

Aquest any, degut a les mesures de PROCICAT i Departament, les famílies no poden entrar a les festes de l’escola, per en cap cas no deixen de col·laborar i ajudar-nos en el que faci falta. Gràcies AFA i Ajuntament pel vostre suport.