Festa de fi de curs

Acabem i tanquem un altre curs a l’Escola el Bosc de Mont-ral, com no podia ser d’una altra manera, amb la col·laboració de l’AFA, de l’Ajuntament, dels veïns i veïnes i de les mestres d’escola, de ZER i els externs.

Gràcies per aquest matí ple d’emocions, de rialles, d’espectacle i sobretot d’aigua.

Ens retrobem en breu, ara necessitem reflexionar, desconnectar i omplir-nos d’energia per tornar a engegar un nou curs d’aquí a poc.

Us desitgem un bon estiu a tothom que ens llegeix, a qui ens escriu, a qui ens observa, ens qui ens ajuda…