Concert de Nadal 2017

El dia 20 de desembre vam celebrar el Concert de Nadal d’aquest curs. Els nens i nenes de l’escola ens van fer passar una molt bona estona amb els seus poemes i cançons.

Tots els grups ho van fer molt bé!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies del concert.

Assaig concert de Nadal

Avui dimarts 19 de desembre hem fet l’assaig pel concert de nadal. Així els nens i nenes han cantat les seves cançons i han recitat els seus poemes davant de tots els seus companys i companyes.

Han aprofitat per afinar les veus i per practicar les actuacions.

Us esperem a tots i a totes al concert de demà!!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies de l’assaig.

Visita al pessebre de la Plaça de la Vila Educació Infantil

Els nens i nenes de P3, P4 i P5 el dilluns 18 de desembre van visitar l’Ajuntament i el pessebre de la Plaça de la Vila.

A l’Ajuntament ens van explicar un conte i vam poder veure als gegants del Prat. Després vam anar tots junts a visitar el pessebre. Ens va agradar molt!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies de la visita.

Visita Pare i Mare Noel AMPA

El divendres 15 de desembre l’AMPA va organitzar la visita del Pare i la Mare Noel a l’escola. Els nens i nenes van gaudir molt de l’experiència i van rebre un regalet per cadascun d’ells.

Bon Nadal!

Els nens i nenes de sisè han programat unes felicitacions de nadal amb el programa de robòtica educativa Scratch.

Amb aquestes felicitacions us volem desitjar a tots i a totes molt Bon Nadal! Esperem que us agradin molt!

Si teniu problemes per visualitzar-les utilitzeu el navegador Mozilla Firefox.