música

Celebració de Santa Cecília

Enguany a l’escola s’han decorat els passadissos amb tot de músics dibuixats pels nens i nenes de totes les classes. A les hores de música s’han treballat les cançons que s’havien de cantar a la trobada. Enguany hem optat per cançons d’Àfrica a la Comunitat dels Petits amb Make Tume Papa, una cançó de Xile

Celebració de Santa Cecília Llegeix més »

SANTA CECÍLIA

ELS NENS I LES NENES DE L’ESCOLA ABEL FERRATER, SANT RAFAEL I L’ESCOLA DE MÚSICA MUNICIPAL ENS HEM REUNIT A L’HORT D’IGLÉSIES PER CELEBRAR SANTA CECÍLIA. ENGUANY CANTANT CANÇONS D’ARREU DEL MÓN! VISCA LA MÚSICA! CLIQUEU DAMUNT DE LA FOTO DE PORTADA PER VEURE’N MÉS IMATGES.

SANTA CECÍLIA Llegeix més »

SANTA CECÍLIA

PER SANTA CECÍLIA CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA I COM CADA ANY ENS REUNIM TOTS ELS NENS I NENES DEL POBLE A L’HORT D’IGLÉSIES PER FER-HO DE LA MILLOR MANERA: CANTANT. LES CANÇONS D’AQUEST ANY SÓN D’ARREU DEL MÓN I ELS NENS I NENES DE LA COMUNITAT DELS PETITS HEM CANTAT LA CANÇÓ AFRICANA

SANTA CECÍLIA Llegeix més »

Gent de la Selva

Gent de la Selva, gent del Camp, gent de la Selva de la Selva del Camp! Així hem començat la sessió de Medi Social a 3r. Una cançó de Clam que descriu molt bé com som a la Selva. A 3r, estudiem la Selva, el nostre poble a través de “Un tomb per la Selva”,

Gent de la Selva Llegeix més »

Fem Coral

Aquesta setmana hem anat a Fem Coral, una activitat de l’àrea de música completament competencial. En aquest gran concert hem pogut posar en pràctica tot allò après a l’aula, des de les cançons, la postura correcta per cantar com en general el saber estar. L’edició 2019 es dedica a l’Any Roseta Mauri de Reus Els

Fem Coral Llegeix més »

Ja tenim cartell!!

El Fem Coral d’enguany ja té cartell anunciador. Aquesta vegada no s’ha encarregat als alumnes. Tenim les cançons a punt? Encara ens falta acabar-les de perfilar, però ens en sortirem, i tant que sí!!!

Ja tenim cartell!! Llegeix més »

PRESENTEM ELS INSTRUMENTS…

Els nostres companys i companyes de 2n ens han presentat els instruments que han començat a tocar aquest curs. Primerament, ens han explicat les seves parts, la família d’instruments musicals al qual pertany i com es muntava. Després ens han tocat algunes cançons, que ens ha encantat escoltar-los. Per acabar, la resta de companys i

PRESENTEM ELS INSTRUMENTS… Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut