PRESENTEM ELS INSTRUMENTS…

Els nostres companys i companyes de 2n ens han presentat els instruments que han començat a tocar aquest curs.

Primerament, ens han explicat les seves parts, la família d’instruments musicals al qual pertany i com es muntava. Després ens han tocat algunes cançons, que ens ha encantat escoltar-los.

Per acabar, la resta de companys i companyes de classe els hi hem fet algunes preguntes com: Quants anys fa que van a música? Perquè van triar aquest instrument? Si és fàcil o difícil tocar l’instrument?…..

Moltes gràcies per compartir els vostres instruments.

El futur de la música està assegurat amb aquests cracks!!

Cliqueu damunt la imatge i podreu escoltar algunes cançons d’aquests joves intèrprets.

CAIXA CLARINET GUITARRA VIOLÍ
PIANO TROMBÓ VIOLONCEL VIOLÍ