UN ALTRE ÈXIT: EL MUSICAL “TUT TUT”

Els alumnes de 4t de primària de les escoles del poble, juntament amb el Cor X i solistes de l’Escola Municipal de Música han preparat un any més un musical. Enguany us hem ofert Tut Tut, de Denver Casado i David Hudson, publicat per Beat by beat, de Nova York.

Les representacions s’han realitzat al teatre de la Defensa Agrària, els dies 6, 7, 8 i 9 d’abril a la tarda. És la setena edició, del muntatge del projecte interdisciplinar que engloba des del cant en anglès, la interpretació en català i la confecció del vestuari a l’àrea de plàstica.

Totes les representacions han omplert l’aforament de la sala Josep Fortuny del teatre de la Defensa Agrària. Tot això ha estat possible gràcies a la col·laboració dels alumnes i les famílies que s’han implicat en el projecte.

Aquesta és la notícia que en dona Canal Camp: