Premis Literaris Defensa Agrària

El passat diumenge dia 9 de juny es van atorgar els Premis Literaris de la Defensa Agrària, la seva 48a edició, en els quals cada any els alumnes de sisè de l’escola hi participem.

Estem molt contents i contentes perquè aquest any, l’Aran Fortuny i l’Alex Martínez han guanyat el primer i el segon lloc, respectivament, del Premi Aureli Capmany amb les seves històries: Una nena estranya i L’Arroba.

Aquest premi és un reconeixement a la seva imaginació i creativitat a l’hora d’escriure històries i d’entendre el món. Enhorabona!

Us deixem l’enllaç per accedir a les seves històries per si voleu llegir-les, segur que us encanten!

L’ARROBA – Alex Martínez

UNA NENA ESTRANYA – Aran Fortuny