GAIA, una cantata interestel·lar

La Coral de l’escola ha finalitzat el curs amb un brillant concert, celebrat al Castell, el divendres 2 de juny.

Han interpretat GAIA, una cantata interestel·lar, amb música de Xavier Pastrana i lletra d’Ariadna Pastor, que narra les peripècies d’uns científics que decideixen deixar la Terra perquè s’ha tornat inhabitable i conviden a tothom del públic a enlairar-se.

Hem comptat amb la participació de Marc Torres i Alba Solé al piano, Miquel Vilalta i Òscar Prats a la bateria i percussions, Albert Cid i Marc Guerris com a solistes cantants i amb la col·laboració especial de Xavier Pastrana.

Diferents alumnes de sisè han tingut petits papers com a experts, púlsars, Plutó i al·lienígenes.

La direcció ha anat a càrrec de l’Alba Solé i la Rosa Boqueras.

Per a més informació, podeu visitar la web de la Coral.

Tot el públic va poder embarcar-se a la nau gràcies a la targeta d’embarcament.