Festa de cloenda del Projecte UNA

Durant aquest curs els nens i nenes de 5è de l’escola han participat en el Projecte UNA (Units Nens i Avis); una proposta intergeneracional ja consolidada. El passat divendres 2 de juny les dues escoles del poble vam anar al jardí de la Residència d’Avis El Villar per celebrar la festa de cloenda d’aquest projecte. Els infants van preparar una gimcana amb jocs tradicionals i jocs de taula on conjuntament amb els avis i àvies van poder jugar formant grups de les dues escoles. Tots plegats, van poder recuperar forces i energia amb un bon esmorzar.  Va ser una experiència molt bonica i enriquidora per a tots i totes!